今晚,貴老爺約了朋友食飯,而我便返了娘家!  因老爸同我講話我的姊姊 (堂姊) 同姊夫會到我家晚膳, 我便順便 "痴餐".........

姊姊同姊夫都是俊男美女,係我地好親既親人!!  每次姊夫到我家,晚餐都是配角,因全變了佐酒用!!  佢係 "好飲得"之人, 每次不是紅酒便是啤酒..........好彩今次我都唔弱,我攞左 3 支紅酒 (擺酒剩了 2箱)...........準備今後迎接佢地!!! 今晚飲者係我,老爸,同我姊夫.......點知最後.....3 支全"隊"了!! (實情是如可以...可再繼續....!!)

我其實只飲了兩杯......但已醉醉地,變了super engergetic!! 今晚這篇 "小文" 都打錯了很多字....!! 算了, 都是 better to go to sleep!! 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()