好開心呀, 返埋尋日開始放聖誕假, 全身細胞都好興奮, 停唔到落黎!!

尋日晏晝開 party ~ 

大食會加抽獎. 好有幸地我們一斑新同事 (上年聖誕之後入公司的同事)要負責做攪手 (好彩有舊同事幫手, 如果唔係, 真唔知要點攪!!), 我同 Stephanie 更有幸地成為MC (其實做得很爛!!
), 連日黎的準備/努力都算沒有白費, 大家都"
好似" 好開心~~ hoohoo!!!!

公司一直採用"人人有獎, 永不落空"既政策, 每人都肯定有禮物加現金.  今年 X'mas party 的禮物 Budget 有11萬3千, 比上年少了少少 (上年有13萬多),  不過, 都好 OK了!!!   我抽到 暖水壺加 Watsons 禮券, 而現金獎是最低的安慰獎 ( OK 啦, 至少都有"金牛"!!

).   到特別大獎, 我向來沒有抽獎運, 都不抱什麼期望........而且大獎 1 號是 15" LCD Monitor (Vendor 送的,不記得是什麼牌子了).  所以, 身為攪手的我們都不希望自己抽到 (haaahaaa....).   我地用抽啤牌形式決定 3 份大獎花落誰家....噢!!! 竟然 2 獎抽到我!!!!!!!!! 我即時尖叫起來. 因為好好彩, 一黎 Lucky 中獎, 二黎禮物不是雜牌 LCD Mon, 而是新的 iPod shuffle (我之前已想買...)!!  HooHooHooHoo~~~~所以今年收穫頗豐 nei~~   

除公司禮物, 仲有貴老爺送我的

電話 (我好鍾意)!! QQ 又送我好得意的薑餅人曲奇, 今年 X'mas 好開人心呀~~~

     

公司的好姊妹~~

 

我的戰利品~~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()