工作超忙!! 究竟幾時先可以休息吓 ?!?!  想寫篇 blog 都無時間....只可以時不時係 facebook 到 update 吓 D 感受或狀況, 但我始終較鍾情於日誌, 比較私人化呢~~


妹頭返左個幾月學, 每星期都會做D小手工, 我想趁少少地開始幫佢記錄吓....如果唔係遲D越來越多我估都唔會的起心肝去整理 loo.....呢D小手工雖然好簡單, 但係我地大人眼里就覺得好可愛, 回復童真, 同大家分享吓~~


一把槍, 中間厚D有料架.....唔知係攝左紙定綿花呢??  妹頭曾經要摧毀把槍 (見到白痕嗎?!?) 我拿拿聲攞走佢呀......如果唔係, 可能已經支解左......



急救箱.....



 <-- 好足料呢 !! 哈哈哈哈~~


呢隻羊咩咩好可愛 !!



係祟真會幼稚園 playgroup 做既紙袋人......呢個媽媽有一起做呀 !!



呢頂帽貼得咁有板有眼, 唔似妹頭自己一個人做.....唔通貴爸爸有幫手??



 


呢個 Jingle Bell 係我同妹頭一起做既親子聖誕吊飾呀......當然有九成都係阿媽開夜車做的 !!! 我覺得唔錯呢~~





係學校做既另一個紙袋..........



呢個小蠟燭....好可愛 !!



妹頭仲有好多好似如下既畫線條同填色練習我就無影到喇~~






遲D再同大家分享丫~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()