close

最尾一日, 我地搭下午三點幾既機, 預計一點左右要離開酒店搭 MRT 去機場 !!

我地呢日無特別行程, 無諗住出去食早餐...........所以前一晚已係商場買定左朱古力奶同乾糧, 吃了一個懶人早餐~

IMG_6731.JPG

我地有半日時間, 先係酒店泳池玩吓水先~

IMG-20150209-WA0001.jpg  

簡單既泳池, 小朋友都可以玩得好開心!! 

玩左一個鐘左右....我地就換好衫, 攞晒行李 check out, 準備媽媽們既血拚行動 ! 因為只有一小時左右......我地既計劃係.....貴爸+小朋友+行李在酒店, 我地四個媽媽飛的士去 China town 掃完貨即返 !!  不過予晴扭媽媽....最後決定帶埋予晴, 因為 對呢個小鬼, 貴爸實在無符!! 要貴爸一個對住幾隻嘈嘈敝既馬騮, 仲要顧埋行李.....實在係對唔不起呢 !!

China town......先鎖定第一目標: 林志源肉乾

IMG_6739.JPG

我地快刀斬亂麻, 速戰速決~

IMG_6733.JPG

很可愛的小丸子, 好似賣緊廣告 Haa Haa~

IMG_6735.JPG  

我地跟住飛奔去搵胡振隆買肉骨茶.......再去馮滿記買藥油!! 超快的完成, 再飛的返酒店 !!

跟住就直接離開酒店去機場喇, 真係趕到呢~~~~~~ 

去到機場, 當然就要血拚埋最後既斑蘭蛋糕啦~

IMG_6740.JPG

機場留倩影, 我地走喇!!! Bye Bye~~ 

IMG_6741.JPG

返到屋企整理吓........我地今次既手信不多, 因為確實好多野香港都有呢~

除左傳統圓圓既斑蘭蛋糕, 今次仲試左呢個斑蘭芝士蛋糕卷, 好香芝士味!好好食呢!!

IMG_6770.JPG

其他仲有迷你的答糖, 彩色益力多, 都係比較受歡迎既小手信!!

IMG_6759.JPG

 而呢D就係我地 Legoland 既小禮物喇~

IMG_6786.JPG

IMG_6787.JPG

好攪笑既Kitty 襟針 

IMG_6793.JPG  

 

p.s.: 將來有機會, 希望可以來個玩轉聖淘沙~

arrow
arrow

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()