有兩個小孩子的日子過得超快........轉眼間, 予晴已兩歲了! 媽媽無時無刻都係捨不得您兩姊妹長大得咁快呢~

IMG_2246 

簡單記一下.............兩歲的妹妹, 高88.5cm, 重27lbs.

IMG_2818 

說話已係完整既句子, 整天 bi li ba la 的, 很可愛! 予晴把聲好高音, 每次一輪嘴講野都好似有隻小雞仔在唱歌, 好攪笑!!  佢很醒目, 亦很細心, 會留意一些細微既野, 例如, 我在家常常穿馬拉松的T-shirt, 有一天貴爸穿上他的馬拉松T-shirt , 予晴便會問: 爸爸點解著媽咪衫既 ?! ", 又例如, 我當日帶了隱形眼鏡, 予晴便會問: 媽媽點解無帶眼鏡既 ?! ", 很叻叻呢~

IMG_2240 

愛睇書, 好習慣呀~

IMG_3016 

食野已完全跟我們大人一樣三餐正餐, 吃既只要不太油便 OK.  予晴比較喜歡粉麵飯, 對麵飽類就麻麻..........呢個妹妹, 跟得家姐多都成日鍾意食甜, 糖呀, 朱古力呀, 雪糕, 汽水, 一早品嚐了!! 知道呢d好味道, 而家成日嚷住要食糖!!! 一見到人手上有野食, 就會兩眼發光似的......激死人呀~

IMG_3024 

貪靚......開始很愛美了!! 喜歡著靚靚既裙, 會開心的話: 媽咪, BeBe 好靚~, 家組扎頭髮佢又要跟住扎頭髮, 媽媽化妝佢又想要化妝, 還真的合埋眼睛給媽媽掃臉, 超攪笑的!! 而家很有主見......例如, 出街堅持要著 boot, 如果我地說要換其他鞋, 衰豬還會扭計~

IMG_3046 <----媽媽, 說我嗎 ?!?!

三表姊妹每次去婆婆家就將姨姨的高跟鞋同手袋攞來穿, 又model 上身的catwalk 一番......真係......!!!!!!!!!

IMG_2688 

戒片進行中, 幸好有嫲嫲幫手, 日頭予晴在家可以唔著片了, 只要定時定後叫佢去洗手間便可, 或者佢自己急都會出聲要痾shu shu/ poo poo. 不過出街我仲會著片, 始終街唔方便隨處去洗手間.....不過衰豬一有著片便會懶得叫, 很多時都痾在片片上, 要想法子先!

小鬼有時甚至自己爬上厠板, 很嚇人的!!

IMG_3141 

分享, 兩歲既佢都樂於分享, 係好好既美德呀! 無論係野食定玩具, 只要佢手上還有, 你問佢請, 佢都很大方分享的, 很抵讚! 不過如果唔問佢就搶佢, 佢會同你爭到底呀! 家姐就係成日都犯呢個錯誤, 被我教訓左好多次呢!!!

IMG_2670 

予晴似爸爸臉蛋圓圓, 好可愛的! 每朝見到佢都會想攬實佢, 哈哈! 呢個小妹好喜歡好喜歡家姐, 雖然有時有爭, 幸好兩姊妹是非常的相親相愛, 妹好鍾意跟住家姐, 家姐亦很照顧阿妹, 感覺好好呢!! 佢兩個可以自己玩, 只係望住佢地玩都令人開心笑了~

大家姐有時會幫妹擦牙, 很溫馨又很攪笑的一幕~

IMG_3050

 

我的兩個小甜心~

IMG_3163 

妹妹, 爸爸媽媽同家姐永遠都咁愛您, 您要健康成長, 每一天都健康快樂呀~

IMG_2955 

小記: 予晴生日正日, 我book 了在觀塘影樓, 想拍些靚靚的全家幅留念.......點知在爸爸帶佢兩姊妹出來的途中, 予晴狠狠的跌倒, 額頭腫了一塊, 又紅又瘀, 嘩! 心痛死我了!!! 這輯相還未睇, 不過我不抱任何希望了.....嗚嗚~~ 

晚上同予晴切既蛋糕, 係樂程自己揀給妹妹的, sweet~

IMG_3208

IMG_3213

豬的一家.............

IMG_3218  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()