我的兩位小姐 touch wood 一直都很健康, 比較少生病.....我常自誇居功於餵母乳的效果, 哈哈~

上星期尾, 予晴開始有些咳, 有痰, 我都不太為意..........到星期日晚便開始發高燒, 我餵了之前睇醫生留下看門口的退燒藥, 可是整晚體溫都沒有下降, 38.X 至39度............一見到39度, 我都慌死了! 整晚都不敢睡~

星期一一朝早便帶去看醫生, 似感冒, 檢查沒有其他特別病症, 開了基本的鼻水, 止咳, 化痰, 退燒, 及高燒藥水!  回家食左藥, 由下午開始又來發燒, 下下都高燒至39度...........即使吃了高燒藥都只是輕微退到38度幾, 跟住無幾耐又回復39度!!!  

IMG_20140526_093040

說真的, 連續高燒不退真的很嚇人.........我只有不停的用濕毛巾為佢降溫, 但睇見BB高燒時辛苦既樣子, 我心更加難受 >____<

吃左一日多既藥見沒有起色, 我第二晚拿拿聲帶予晴見另一醫生, 將情況說清楚! 醫生話佢高燒咁多日, 即今次既細菌好利害, 幸好係肺聽落很清, 沒有肺炎........不過今次會開抗生素, 要連吃7日.......

好彩, 當晚轉了藥, 體溫開始降了..........我終於有覺好瞓, 不用整晚擔心!!!! 

之後幾天都沒有燒......慢慢康復了~

兩個寶貝, 一定一定要健康快樂呀!!!!

IMG_4863.JPG  

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()