close
昨晚七點多飛機,到台中清泉機場都差不多九點了,好彩一早約左司機,暢埋錢就上車直去酒店 - Holiday Inn Express, 車程都要起碼九個字,所以到酒店後攞左房同妹頭梳洗後就上床瞓喇,準備第日一早上清境!

Holiday Inn Express 的可愛佈置


朝早八點起身,執野退房食早餐.......約左司機九點半出發,由酒店去清境要一個半小時,沿途睇下風景,傾下計,予晴又扭下......好快就到我地既民宿 〜 見晴花園



見晴有個小園圃, 種左靚靚花~


小小既清境就有六,七間 7-Eleven.....其中一間就係見晴園到!!


台中有好多呢D印仔......小朋友可以帶本簿仔來印.....我原本要帶, 不過買唔切.....


呢日天氣超好呀!未可以攞房,我地先放低行李出去食lunch.......沿大路向國民賓館方向行,去到清境旅客服務中心.....

見到呢個風車就知到左客服中心~


其實係細細既 mall 仔......


係陶易燒到坐低食野,呢到全部都係火鍋上,天氣冷會好D!!

陶易燒 - 坐個窗口位, good view !


有三角屋頂~


大大張墊枱紙可以俾妹頭畫公仔~


我食牛煱......我覺得配菜好食D, 好開胃 ^^


貴爸食羊煱.....唔知同呢度D羊有無關係呢~~


陶易燒門口有隻大 bear bear.....予晴好like 呢~~


Bear Bear 你好滑呀.....


大隻過你兩姐妹呀~~


之後我地就搭清境既車上青青草原到玩羊咩咩喇......一大片草地, 好靚好舒服呢~~

爸爸抱到予晴...... -______-II


好可愛的告示牌 ^____^




先買羊飼料餵羊........佢地 lam 落黎感覺好得意,不過妹頭好驚呀, 反而予睛未識驚住 haaaahaaaaa



妹頭你咁遠, 隻羊條頸伸到幾長 !!! 搵食艱難呀~~


拿, 近D佢先食到架麻....


妹頭.........很緊張 HaaaaaaaHaaaaaaaaaaaaaa~~





個度唔係幾隻羊......係周圍都係羊呀~~


好悠閒的......


自己試吓先~~


有進步呢 haaaHaaaa~


餵羊咩咩, 真係幾好既一個親子活動呀~~~


好迫呀!!! 羊都無眼睇了~~


2:30 睇綿羊秀......3:45 睇馬術秀.......我覺得普通啦, 小朋友會覺得幾得意既~

羊咩咩 show....未開始已坐左好多人喇~~



未開始前同妹頭去騎吓馬仔~~


白馬公主 ?!


我地就咁坐欄杆睇 show~


兩姐妹, 好鍾意呢幅相呀~~


睇完 show.....都係餵羊........



予晴就餵包 HaaaHaaaa~~



這個羊奶冰棒, 好味~


予晴, 你試吓.......


予晴心諗: 咁大隻, 咩來的 ?!?!


牛牛風車~~


簡單又好可愛的小木馬~~




跟住沿住步道行番下山......山路斜,推住BB車都幾難行的......而且要兜多D路!  因為 Missed 左班車.....下一班會係個幾鐘後, 我地只好轉的士!

差不多六點,山區地方周圍都黑麻麻loo.....我地去左出名既雲舞樓食晚飯, 佢叫"段家私房菜"....人少少叫左三個菜,簡單不過又真係幾好食架!   雲舞樓離見晴好近.....食完可以直接行番去呀!



Yummy Yummy~~
 
返到見晴了, 帶你睇我地間房~


因為有兩個小孩要加床, 我地 book 左四人房 !!  設施簡單, 不過我覺得幾舒服~
 




這個小妹不停玩電話........我地只好將電話線拉出來 -________-"


家姐很認真的樣子.............
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()