close
靜極思動.......放假總是要周圍走, 不能乖乖的留在屋企!!!  予晴都7個月了, 真的身痕想往外走走, 想去旅行但始終BB太細難兼顧...近近地澳門便最適合不過, 而且予晴未夠一歲不用船飛, 好像很化算!! < 師奶仔 >  

決定了日子, 約埋黃爸黃媽, 我妹又剛好可一起同行, 正!!  我搵酒店 package....嘩! 兩日一夜澳門一D都唔平呢, 我左計右計.....最後決定 book 全新酒店 - 金沙城的喜來登, 兩人連來回船飛, 包早餐, 位位 $928.

澳門細其實沒有特別地方想去, 主要食吓, Hea 吓, 舒展吓~~

我地搭早上10點船, 去到11點多, 未可 check-in....係酒店搵地方食 lunch 餵奶先......

係酒店...妹頭已開始佢既試食之旅  -_____-ll



酒店內有好多細表演....用來等人時消磨吓時間都真的 very good !!!  呢個花樽姐姐好得意....


我愛爸媽 HeeHee.....今次特登叫埋黃爸黃媽一齊來玩吓, 休息吓, 又乘機幫佢地影多d相留念~


睇到d 咩野個樣咁傻豬 ?! HaaHaaa....好 cute !!


酒店要下午三點先有房攞, 係 foodcourt 食完 lunch......中午太陽曬唔想周圍走, 一於過對面威尼斯人酒店行吓, hea …..


貴爸爸你那五個月的肚子....


呢兩幅相好靚, 我好喜歡呀
~~


好喜歡見到妹頭的笑臉….把媽媽都溶化了
~~


係威尼斯人影相確係幾靚的
….




貴爸都忍不住要自拍呢 !!


呢日都見到幾多貢多拉開船
…..實情係成個威尼斯人都好多內陸人呀~~


與我的黃媽媽


予晴出場了
~~


咩事嘟嘟嘴咁可愛 ?!


呢幅咁正經!! 黃爸爸都係笑吓好D啦~~


我地係里面食左安德魯葡撻….. 安德魯總店在路環, 難得威尼斯人有分店, 因為出名, 所以都多人食…..都真係幾好味架~~


到此一遊的地標....

大約下午三點幾,
我地返酒店攞房,
休息吓, hea
…..

四,五點
,
還很好陽光……一於出大三巴行吓!!
  大三巴,
手信街,
議事亭前地….真係無時無刻都人山人海!!!
 


   

我兩公婆好耐無合照喇~~
  
 

係呢度
,及除左影相, 就係試食!!! 哈哈哈哈~ 杏仁餅, 蛋卷, 豬肉乾, 你想食幾多都得!!!! 係度買埋手信…..我地沒有買鉅記(太多廣告, 連香港都有啦~), 走去幫襯了鳳城, 大袋細袋的滿載而歸呢!! 不過, 手信買到返屋企, 我覺得都係現場熱烘烘時好味得多~


行左個令鐘, 呢個時間,
兩位小姐都瞓了…..我預先book了枱7點在熊貓餐廳食晚飯….不過又不太肚餓,
一於行出大馬路搵巴士返氹仔舊城區,
貢巴士,
很地道
!!!

巴士站在官也街,
剛好熊貓餐廳在附近,
大家坐低慢慢選食物,
而我就同予晴食奶奶
~~

全女班 HeeHee~


食物相當唔錯呀....懷舊既環境, 加埋一家人輕輕鬆鬆既氣氛, 很 relax 很舒服呀~~


兩個傻豬~~


飯後去官也街打個轉趁熱鬧......


晚飯很飽.....肚子已沒有多餘既位置.......飯後甜品只吃了出名既木糠蛋糕......


官也街近酒店, 我地就慢慢行番番去.........好充實的一天呀~~ 

酒店, 唔錯呀.....亂左D, 唔好介意 HeeHee....



很清潔很光世猛的洗手間~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()