close
King size 床很大, 我地瞓四個都卓卓有餘....不過生保床我瞓得不太好, bad !! 





我都食D水果先~~


係酒店食早餐......係 very good 的早餐, 連密精, 益力多, 四方jelly 都有, 令我地充滿力量 HaaaHaaa~


食完早餐...大家都懶懶的 hea 了一會......沒有特定行程, check out  寄存行李後, 決定貢去媽祖廟看看.....

廟宇香火頂盛....都有遊客特登前黎參觀.......

妹頭和媽媽在外面無聊一番~~







妹頭,這是什麼舞步 ?!


來媽祖有個意外收穫.....就係竟然船屋餐廳就在隔離!!!  我原Day 1 晚餐想 book 可惜7點 full 晒, 而家竟然可以在此食午餐, Good ar !!

食物其實OK, 不過太多人環境太迫喇,  沒有昨晚那種輕鬆既感覺.....



拿了姨姨的大眼鏡....





之後搵車去今次特登要去既地方  -  澳門科學館

予晴: 公公, 望鏡頭呀~~



科學館的外型很科幻, cool !!!




好似太空船!!



D人 comment 科學館好好玩, 好適合小朋友......完全無錯呀~~




佢樓高6 層, 分左十幾個主題既房.............大人細路都好多野玩.....



妹頭, 加油加油~~





我地因為係星期一去, 所以唔多人...........very good !!



聚精會神....



還有類似 Bod the Builder 的遊戲室....要穿上工衣帶安全帽, 好攪笑~~



玩完收工喇.....
 

今次只留了兩個小時, 唔夠喉呀!! 下次有機會,真係要預留多D時間黎玩呢~~

離開科學館, 我地搭 shuttle bus 返酒店拎行李, 食D野......跟住就出碼頭準備上船返歸了~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()