尋日到醫院檢查, 因已過了預產期而仍未有任何作產徵狀, 醫生同我約了期催生: 14 Nov...........無錯, 係一個星期之後, 即已42週 !!


今次姑娘為我駁心跳機聽胎心聲, 要待在床上聽 30 分鐘......好漫長的 30 分鐘, 但我估無咩問題吧, 因姑娘並未有講咩就話我可以離開去等!!


其實我都預左要約催生, 但我無諗過會約得咁後 (最多咪下星期初 !!!) , 那一刻心情真的好 down.....對住貴爸爸, 眼淺的我哭了出來.......幸好有貴爸爸在身邊一起面對 !!


下午我地去左探船太同 Beku......有auntie, uncle 同 Beku 玩, Beku 眼仔碌碌唔願瞓, 真的好攪笑 !! 唔知 阿B係肚度會唔會感染到 Beku 的可愛而早D出黎呢?


妹頭, 妳要乖乖 !! 唔好等到 14 Nov 要人催妳先出黎呀!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()