close

這兩晚我都以為阿B要出世了, 因肚子好實, 恥骨勁痛, 感覺怪怪的.......不過第朝瞓醒又無事, 車 !! 食炸糊 !!  我諗阿 B 都係個很有"原則"的人, 點都要堅持到最後一刻 !!


安排左聽朝一早入院, 可能係心理上已"預先準備"了, 不知怎的, 反而令我有點緊張........希望一切順順利利, 阿B 不要太有性格的同我拉鋸那麼久才好!!!


呢個星期天氣涼左好多, 加上鼻敏感發作........我都不小心冷親了, 打噴嚏, 鼻水長流!!!  要著返暖 D, 可惜外套只遮到手臂, 永遠遮唔到大肚子........


好了, 真的多謝身邊有那麼多好朋友的支持&鼓勵 (三生有幸, 好朋友真不少 !!! ), 大家為我一起緊張, 一起期待!!!  我有好消息會第一時間通知大家喇 !!


p.s.: 大家都要小心身子啊~~


最後 size - 40.5吋的大肚子......


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()