close

第二日全日會留係動物圓........所以係酒店食個飽飽早餐就直接 check out 同寄行李........早餐係白虎餐廳, 好大呀 !! 一邊可以望到紅, 另一邊就望到白虎, 野食又多選擇, OK ~



準備出發 loo~


四個小女孩手拖手係度玩轉圈....兩個男孩子都係覺得觀戰安全D....HaaaHaaa~


一時糖痴豆, 一時水溝油既兩隻妹 !! 


 


去動物園要坐 shuttle bus, 5-10分鐘車程 !! 動物園地方好大呀, 分左步行區同野外坐車區......天氣熱, 加上尋日玩左一整日, 我地幾個大人都攰到死, 要行吓坐吓先得 !! 

妹頭: yeah ! 我唔駛入場費呀~
媽媽: 爸爸, 唔駛度喇, 你點都要俾呀 !!
  

呢個動物園都唔錯, 大小動物都生活係自然環境, 同遊人保持距離, 唔係困係籠個d….因為困係籠真係令人好反感呀 !!

你地睇咩呀 ??


嘩, 勁多紅鶴.......


很有型, 係咪呢?!




呢D 紅 pat pat 很攪笑....好似老伯伯浸溫泉!!


仲有好多唔同種類既動物~







大家好努力地餵魚...勁多魚糧, 勁多魚 !!




園內有車, RMB10 位, 去唔同區唔駛行到屎屎吓~


係酒店攞左幾隻雞蛋, 四個女仔聚精會神一齊 meet....好攪笑 !! HaaaHaaa~



一時好 friend....有野食一齊分享~


一時就死都唔要一齊.....俾佢兩個激死 !!


大家真係攰到無人有 !!


超可愛既四個女孩子! HeeHee~


各有唔同表情....



另一部份野外區, 幸好有車坐, 唔係真係行到腳都斷 !! 




小妹妹, shopping 嗎 ?


毛毛公仔係女孩子都鍾意呀~


  <--熊貓, 我鍾意你呀~


 


我地大概五點度返到酒店, 休息吓吹吓水, 等埋車時間啱啱好 !!

動物園, Bye Bye na~~



 


p.s.: 爸爸因為趕出去上堂, 約兩點左右離隊......淨底妹頭跟我!!  我攞相機加背囊加大肚 dum….無可能抱到妹頭啦!!  其實到四點左右妹頭已很眼瞓, 但扭媽媽都無用, 只可抱一兩吓又要自己行.........所以呢次妹頭好叻叻呀!!  上左車, 三個小時車程俾妹頭差足電, 落車叫醒佢時佢瞓到腳痺 (第一次呀), 所以係度喊, 好攪笑 !!


 


返到屋企 9 點幾, 拿拿聲同妹頭沖涼的佢上床瞓, 兩日一夜之旅正式結束 !!

 <-- 爸爸, 我要抱抱~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()