close

18 Oct 2010   Day 5: 黑門市場 à 奈良神鹿公園


朝早先坐地鐵去黑門市場行吓, 呢個係日本人既街市, 有好多生果鋪同鮮魚檔, 七彩繽紛既生果好醒神呀 !!




 有幾檔賣雞泡魚...


 我都未見過呢D生果~~


我地買左最平既巨峰提子 (其他貴好幾倍架~~), 可能因為有核同無咁甜, 反而仲好, 因我最驚甜到漏既巨峰!!



之前上網見人話豆乳好飲, 我都唔執輸買支黎試吓............., 真係好 "豆" !! 原來係純味無糖, 豆味真的勁濃, 不過唔係好啱我地口味, 妹頭飲左兩啖都推開我唔要喇 !!




 <--飲橙汁好過~~


離開黑門, 我地搭近鐵去奈良搵鹿仔 !! 係奈良食個 lunch....價錢比大阪同京都平好多喎~~



係奈良公園有好多鹿仔呀,令人好興奮!!



公園出面環境都好靚~~



我都有帶麵包餵白鴒呀....



 <--妹頭叻, 識望鏡頭笑~~


小心鹿出沒注意呀~~



妹頭: 鹿仔, 你咪行埋黎呀~~




周圍都有賣鹿餅既鋪仔或車仔,D鹿一見我地買左鹿餅,即刻圍埋黎...........好驚呀!!






D鹿應該成日都有人餵佢地架啦,點解仲咁肚餓既呢?!? 佢地圍住你搶食, 好狼死的 !! 未食到就咬你件衫叫你俾佢, 有隻仲頂我個肚...........再講一次,真係好驚呀!!



你睇妹頭個樣幾驚~~



慌張餵鹿記~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()