上星期日, 我地去左沙田文化搏物館睇畢加索既名畫展, 培養吓d藝術氣息 !! 



未出發, 先興奮.....細b因為之前個日無便便, 我地係去程途中細b便送我一大篤, 係大到漏出來, 漏到我衫褲都有個隻!!!! 所以, 一到搏物館, 我第一個幫襯既就係佢地個育嬰室.....呢個育嬰室不得不讚, 好大好乾淨, 有兩格換片, 有濕紙巾同棉花球提供, 有水機, 有梳化可餵奶用, 仲有張 high chair 方便 bb餵食 ! 我大頭蝦, 唔記得影相俾大家睇吓有幾好 !!





清潔好, 細b換好衫, 我地先入場睇名畫 !! 畢加索既畫風分左幾個時期, 早期是很現實風的....跟著便慢慢轉變成了抽象派, 雖然不太懂得欣賞, 不過都覺得很有趣!!  細b有冷氣, 係bb車登登吓好舒服咁瞓, 妹頭就唔太欣賞喇, 睇左一陣問就話要走, 貴爸爸遺有帶佢出去玩吓一以免打擾到其他人....

同妹頭落左地下既兒童探知館......呢個反而很驚喜! 探知館有好多唔同既遊戲, 好適合小朋友消磨一,兩個小時 !! 下次大家帶小朋友去文化搏物館, 不防留d時間係度玩吓~~

有幾枱懷舊既玩意......我細個好鐘意既紙公仔呀~~


自已畫幻燈片....


當然有跳舞啦~~


睇吓係咩黎先.....


釣魚...


打機, 不過妹頭未識點玩.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()