這段日子很忙....真的怕這個 blog 會封塵....

而家記性很差, D野唔盡快記低就好快唔記得 loo....

小予晴, 話咁快就兩個月大喇, 時光飛逝呢!!  早兩天去打了兩個月針, 之後夜晚就發燒喇, 加上自己又塞乳腺, 自己都燒埋一份, 完全無覺好瞓呀 !! 好彩, 今日我地兩個都好番喇~~

同家姐一樣, 小予晴都是高妹一名....兩個月人仔, 身長63 cm, 完全超出97線呀 !! 體重 6.27 kg, 接近14磅喇!!  我成日都怕會唔會太重, 不過姑娘話佢對比起身長係合比例, 無問題!!  予晴暫時仲係全人奶BB, 所以每次姑娘都會讚媽媽好叻 HaaHaa....不過我估下星期開始返工就要補奶粉 loo....



而家予晴最鍾意就係見到媽媽.....每次同佢傾計佢都會好開心咁笑, 好可愛....有時仲會 ar ar gu gu 咁想同你講野 !!  不過想影佢笑既相都唔係咁易..因為一攞相機佢就即刻望鏡頭, 好醒!!

真的真的好鐘意見到您既笑臉呢~~


Soooo Cute~~


呢個時段, 佢開始探索自己...開始食佢隻肥美既小雞脾, 食到滿臉口水.....又成日望住自己隻手....



 Say 個 Hi 先~~

另外, 佢臉上既BB暗倉已經好番好多...皮膚滑滑, 不過膚色就仲係黑黑地...唔通大肚時飲得朱古力太多?? 幾時先可退到家組咁白呢?



細細聲講......予晴都幾好揍的!! 我地唔會成日抱 (扭計除外啦)....佢可以自己係床度玩, 有時玩玩吓會自己瞓 tim !! 有揍妹頭既經驗, 我地唔會抱住瞓, 等佢習慣係床仔到瞓覺!!  另外, 好得意既就係, 予晴已經識分日頭同夜晚...每晚到九點多鐘, 食完奶我地關晒燈黑麻麻, 佢就知要瞓覺, 係床到乖乖唔郁, 好易瞓著....



至於戒夜奶...暫時都未, 晚上九點個餐食完都可隔5-6個鐘先醒, 所以而家夜晚我只須醒一次.....時間都可接受 !  原先想呢個星期慢慢調較, 12點食多餐再一覺瞓天光, 不過打完針發燒又打亂左, 要過兩日先再試loo...

而媽媽...因為餵人奶又易肚餓, 每餐都食好多飯.....而家仲有10磅肥肉係身...真係很怕個肚腩會永久跟住我呀!!! 不過, 暫時以大局為重...唔會減住喇~~

予晴, 媽媽, 加油呀~~

予晴很喜歡見到家姐....因為樂程很嘈, 必定會吸引佢既注意力!!










樂程: "細B, 望呢便呀~~"
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()