因為小予晴而認識了一班將軍澳媽媽.......這班媽媽很貪玩的!! 我地係6月2日就book 左新寶城既clubhouse 攪個小小gathering........雖然係 TKO小隊, 呢日都有成21個家庭出席呀, 好熱鬧呢~~

呢個 backdrop 係 TKO 媽媽幫手整架, 勁抵讚!!




因為d BB 仲細, 我地無咩特別活動, 係大家坐埋一齊吃吓野, 傾吓計........d大哥哥姊姊就走左去隔離既 playroom 放電, 好快就過左三,四個鐘喇!!!

趁機影番張全家幅先.....


細晴放鬆D, 唔駛抆住我啦~~


妹頭有年紀差不多既哥哥姐姐一齊玩, 一D都唔怕佢悶呀~



我地TKO小隊既媽媽很投契, 又互相扶持..........很開心認識到呢班朋友呀~~
來緊仲有好多活動心郁郁要一齊玩, 好期待呢~~



各位媽媽同BB黎張大合照先~~


細 晴因為到左開餐時間勁肚餓.....佢喊到拆天 !!!!!  個個都望住你喇~~


今次嚴重男女失衡....有十六個女B...得幾個男B.....



跟住到BB大合照.....又擺上枱?!?!  今次好多B呀....搵唔搵到我細晴呢?!






媽咪, 我係度呀~~


D爸爸媽媽好肉緊影相....我同冰冰傾吓計先....


冰冰, 你轉去邊呀 ?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()