放完悠長而忙碌既產假, 5月28日正式回復打工仔既日子 !!  幸好之前兩星期已開始係屋企 home office 跟番d 野, 返到公司都好順暢, 沒有堆積如山既工作!!

雖然我很喜歡時時見到兩個女....不過要長時間照顧兩個又真的很吃力, 返左公司反而有鬆口氣既感覺 !! HeeHee....

講番我的人奶事業, 除左第一日上班我預先融左包冰奶俾予晴飲之外,好幸運地我每日可以 pump 到兩餐出來, 正好俾佢第二日享用, 就沒有再用冰奶了 !!  真的好開心仍然可以做到全人奶....希望繼續努力可以 keep 住啦!!! 

而家由爺爺嫲嫲照顧兩個小朋友, 我地可以好放心去工作, 亦省卻左好多家務.....不過每日放工回來仍然是很忙!!   返黎梳洗, 餵奶, 食飯, 洗碗, 洗奶樽....就只淨番少少時間同兩個女親子吓 !!

點忙都好, 返到屋企見到兩個寶貝就咩到唔記得loo~~

20 媽媽, 加油!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()