1203 既媽媽好活躍, 好早已經有 gathering....今日就約左將軍澳區既媽媽出黎, 一齊食早餐, 吹吹水~

坑口區媽媽 book 左海悅 club house, 我地坐兩圍枱...大家到步都將阿B放上枱, 好攪笑 !!  我地 order 麥麥送....早餐未黎前 阿B們先開餐, 我呢個大頭蝦媽媽竟然唔記得帶餵奶巾!! 好彩大家都係女人, 我又好彩有細B既包被.....頂住先!

一枱B, 好勁呀~~




我的小予晴, 肚餓喊到好大聲.......不過阿媽掛住影相 !!!  


三個女人一個墟, 一枱女人真的不得了.....Bi Li Ba La 好快就過左三個鐘, 真係唔想停呀~~

個個媽媽都貪玩, 相信好快會有第二次, 第三次既 gathering 喇~~

將軍澳區, 好疊馬呀~


出左街, 好在返左屋企都無扭計, 乖~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()