細b 一出世臉上已有數粒豆豆.....原先都靚女的 !!  後來我這個媽媽食左少少薑醋....細b飲左呢d薑醋奶便變了暗瘡妹, 兩塊臉連額頭同下巴都越爆越多....皮膚粗粗的, 好醜醜   嚇親我地呀 !! 

去健康院檢查順手問吓醫生.....佢話呢d係胎毒, 唔駛擔心, 亦都唔駛搽d咩 !!  咁都好d........不過我臨生前都有食d涼野去胎毒喎, 點會咁架 !!!  

為左令佢唔好惡化, 我減少食燥野......細b而家好好多喇, 雖然都仲係一臉豆, 不過無咁嚴重 !! 但我遲d又要食番多d燥熱野補身, 到時真係不敢想像呀~~

初初出院返屋企都好皮光肉滑呀~~



只有幾點點白色酒米.....


後來粒粒開始長出來.....初時都OK 不太差.....


點知薑醋奶後............OH MY GOD !!!!  呢個係我個女嗎 ?!?


兩塊面紅卜卜, 額頭下巴都滿面暗瘡.............


細B: 媽媽, 我點見人啊?!


減少食燥野....而家謝左好多喇~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()