不知是否第二胎的關係, 今胎餵母乳比上胎順利......而且有黃媽媽的悉心照顧, 每天都忙個不停的煮煮煮, 所以一開始便有很足够的湯水.......不過, 窮媽媽始終都是窮媽媽, 點補湯水我都富不起來!!  母乳只勉強夠細B每天食用, 有時還須補半餐奶粉! 不過相比起妹頭, 細B幸福好多了......起碼大部份時間是全人奶, 我自己都已經很滿意了!!

記得當初餵妹頭時, 我一心要餵人奶, 可惜這個媽媽很遲先上奶....而且原來"很窮", 母乳根本就唔夠個女食, 當時因為不能給個女溫飽整個人都很沮喪...還哭了出來...沒有經驗, 自己都不知道連情緒都是會影響奶量的!  不過, 哭過後情緒有得舒緩反而好D, 窮媽媽是事實, 沒有辦法, 幸好有堅持餵母乳, 半人奶半奶粉的維持到妹頭十個月大.....不得不讚, 媽媽好叻叻呢!!
 
今次難得做到全人奶, 我一定要好好堅持, 將最好的俾個女!! 雖然餵人奶真的很累很困身, 但見到BB努力的啜啜啜, 吃飽又可乖乖睡, 做媽媽感到很滿足呀...辛苦D都值得呢!!  上次妹頭可以吃到十個月, 不知今次細B可吃到多大?! 

拋左個身出來, 暫時都不會顧咁了, 盡量餵得幾耐得幾耐啦!!  學 Donal 話齋: 我要做好呢份工~


上奶初期的小小甘露, 真係河滴滴皆辛苦呀!! 不過而家好好多 loo~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()