close

上星期六, 去左個近D既地方  -  大坳門!!  我地將軍澳有小巴入去, 好方便架!!  呢度出名放風箏, 我地去到門口就二話不說買左個大大既風箏, 因為我地個個 mini 風箏實在太小兒科喇~~

去到見到青青既草地, 真係人都開朗D !!

入口呢個木馬仔..聽講好多年架喇~~


我地搵個樹陰, 鋪起地墊, 就可以舒舒服服咁坐低喇 !!  好 Hea 呢~~



你睇佢兩個笑到咁既樣.....



睇貴爸爸個樣, 就知地下好乾爽, 好舒服啦~~




 我好鍾意呢個笑樣, 好可愛啊~~





呢兩個小妹....食飽飽就周圍走, 佢地走去執樹枝呀.....喂喂, 又唔係燒野食, 唔駛樹枝呀~~


兩個好認真咁既樣........



你睇佢, 兩隻手都係呀.....



食D野, 黃爸已經好心急要去放風箏......嘩, 呢度真係好適合初哥黎呀, 一陣間, 大大既風箏已經飛到好高好遠喇 !!

貴爸爸幫妹頭放起左個 mini 風箏喇~~



唔好掙, 你兩個輪流玩啦~~



至於黃爸呢, 佢變左半個專業.....你睇, 我地隻風箏好遠喇~~



見唔見到呀 ? 就係佢喇~~



兩爺孫一齊好努力.....飛呀飛呀~~


黃爸搵到個好位喎~~



我好鍾意呢幾幅...爸爸媽媽一齊放風箏, 好拍拖 feel 呀~~ HeeHee~~





黃爸好肉緊呀~~ 哈哈哈哈~



而我呢?! 我緊係放吓假偷吓懶啦 !!



黃爸都覺得呢個地方好得, 地點又方便, 可以再黎呀~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()