夏天到, 又係去沙灘玩既時候喇~~


剛個星期日, 見天氣好我地即刻執晒野去清水灣......去到約11點, 幸好仲搵到樹蔭位 !! 呢日唔係太熱, 沙灘都係廿六度左右.....濕左身既話其實都幾涼架 !!  D水好凍,我地無同妹頭落水......志在帶佢黎玩吓沙, 感受吓夏天既氣息~~


闊別左一段時間既沙灘....妹頭一去到要 warm up 吓, 一開始佢隻腳都唔想伸落 D 沙度....



不過好快已經適應喇......



貴爸幫手做既沙城堡~



我地出去攞水喇~~



我幫妹頭淋濕左個頭....有風吹都幾凍呀 !! 拿拿聲幫佢圍條毛巾....估唔到效果咁得意 HeeHee~



加d水...加d水.....



妹頭, 咁樣d城堡會溶晒架 !?!



努力中......



呢個0靚模, 我叫佢擺 post....佢二話不說就擺出呢個姿態~~



係咪專對先 ?! 有無人想請佢 ?! 哈哈哈哈~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()