521日個星期六, 我地貢左去大圍聚龍居個 club house…參加 0811 媽媽攪既 party !! 今次個 party 有主題架, 就係要男扮女裝, 女扮男裝既易服派對 !!


三個似男孩的女孩.....



我覺得呢個 party其實最開心既係父母囉……見到大家小寶貝既新look 都真係忍唔住要爆笑 !! 哈哈哈哈同埋最緊要既係…..小朋友而家咁細個先肯俾我地咁整古, 到佢地大dd就真係唔肯咁玩喇~


性感的琛琛.....



 <--豪爽的雪雪


 <--硬加了長髮的晉賢


一去到小朋友玩吓, 食吓野, 父母就梗係忙住影相, 吹水......


妹頭同珏臻做孖寶兄弟.......



呢個配搭........超攪笑 !!



一人一隻雞亦...食得津津有味~




食完野…..媽媽們放好兩張枱就俾小朋友係上面行 cat walk….好好笑, 但又行得有文有路 !!


BBBB~~ Cat walk 開始喇~~



大家識唔識分男同女 ?!




 <-- 情侶檔


 <--係咪好專業呢 ?! HaaaHaaa


今次幫妹頭做個板仔 look 既造型, 問陳師奶借左件男仔 T….加條短褲, 帶頂 cap , 當堂變左男孩子 !!


 <--我的乖仔.....型 !!


 <--擺 post ?!


最後每人有支小小水槍….大家有得玩水即刻顛左, 個個都頭濕臉濕變左落湯雞 !! 我地大人睇到佢地玩都覺得勁開心.....不過攞相機既都紛紛行開, 以免殃及池魚......



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()