尋日同妹頭在滂沱大雨里郊遊 !!



 

話說很早之前貴爸爸透過公司報名, 參加了"牛牛樂園香港一日遊", 我地都很期待可以帶妹頭去睇睇乳牛......我聯想到很有趣的畫面, 還特別帶埋大機諗住幫妹頭同牛牛影相........點知...........現實往往同理想差太遠 !!!! 

 

集合地點係旺角, 先貢車入沙頭角既牛牛樂園 !!  原來牛牛樂園係康寧牛奶既出產地....康寧牛奶, 你聽過未 ? 我就未聽過亦未飲過喇 !!

 


 

因為落過雨既關係, 雖然當時有太陽....不過勁多蚊 !! 拿拿聲貼上蚊貼, 不過d蚊餓左咁耐, 見到肥肉在前仲唔咬番兩啖?!?  妹頭手碗被咬一粒.....我就慘啦..兩隻腳勁痕 !!!  至於牛牛....係有幾隻...可以餵佢地食草都幾有趣.....不過還是與我腦海里既牛棚差太遠 !!!! 可能睇得電視太多........

 


 


 

遺一可取既係...有新鮮牛奶飲, 又真的幾好味 !! 呢次係妹頭第一次飲鮮奶呢 !! 不過如果大家未去過....我都不建議....除非你的皮好韌及超鍾意牛........

 

 飲杯 Cheers~~

 臨走前再飲支鮮奶~~

 

第二站, 貢了去元朗既壽桃牌鮑魚麵廠.....每人送了一個撈麵 !! 原來壽桃牌有好多款唔同既麵 / 粉, 不過我地對鮑魚麵 / 蝦子麵都無興趣 !!! 呢度買既價錢相對較平, 其他團友就梗係大包細包咁入貨啦 !! 妹頭約周公, 我地就純粹係度嘆冷氣 !!


 

離開壽桃牌, 就起程去西貢食 lunch !! 雖然係團餐, 不過有扇貝有蟹, 又可配合妹頭食飯, 都 OK 喎 !!

 

食飯前後就開始落起大雨喇....係勁大個隻, 起勢咁落 !! 下晝既行程留係西貢, 先係市中心既紙船公園......如果可以俾妹頭行吓都幾好, 可惜落起豪雨, 大家都厘係有額遮頭既地方.....


 

 軟雪糕.....Yumi !!!!!!

 

大雨無阻我地既行程 !!!  雷雨警告下我地前往海下灣......不過天公都算幫我地.....我地係車或室內就大雨, 落車時係停雨, 都算係咁了 !!  我地係海下灣既沙灘留左一陣間, 影吓相, 雖然天色唔好, 不過望住個海好平靜好舒服 !!

 


 


 


 


 


 


 


 


 

回程路上加了小插曲......因為太大雨, 條路都水浸, 山邊 D 流水有 D 大到好似瀑布咁 (其實都幾好睇 !! 哈哈 !!), 我地架旅遊巴行行吓竟然死火 !! 嘩 !! 唔係呱 ?!?  唔通要出動消防 ?!?  司機叔叔都即時打電話搵救兵....幸好試多幾次都終於撻番著部車, 可以順利返屋企....全車人都在歡呼呀 !!!  雖然咁諗衰d....不過我覺得如果唔構成危檢, 有時呢類突發野都幾有趣 !!

 

後記 1) 妹頭整天都要"媽咪抱", 又落大雨唔適合放佢自己行....抱都抱到我手軟 !! 星期一整天手都在痛....好似勞動完肌肉痛一樣!!

 

後記 2) 唔知係咪牛牛樂園d蚊太毒, 妹頭手碗粒蚊爛, 星期日都無野, 隔左一晚星期一竟然成隻手腫晒, 手背脹到好似個波咁...夜晚見到我都嚇親...即刻帶佢睇醫生, 好彩醫生話小朋友反應會大好多, 個d係水腫會自行吸收番, 唔需要擔心 !!


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()