close

我都幾鍾意做親子既勞作, 雖然個個都話係俾父母既工作, 但我就好喜歡同妹頭一齊創作.


繼上次聖誕吊飾之後, 今次新年要親子一齊畫幅新年掛畫, 無特定顏料, 用咩筆或顏色都得.....不過只得一星期時間 !!


為配合兩歲既妹頭, 畫既野當然唔能夠太複雜, 我既構思都係d好簡單既野, eg 炮丈啦, 煙花啦, 揮春啦, 大吉啦.......最後我地用左好短既時間就完成左呢幅大吉 !!  雖然同真既盤桔有d唔同, 不過都幾神似丫~~


先由媽媽畫個盤同樹枝.....



跟住我地一齊加上桔仔同樹葉.........



超簡單咁就完成喇!! 我覺得都好可愛呢.....你點睇?! 哈哈 !!



而家叫妹頭影相,次次都整古做怪, 無里正經!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()