close

 20 Oct 2010   Day 7天保山海游館  à 返香港


今朝目的地係海游館, 朝早check out 拖埋行李去到大阪港駅, 放低行李係locker, 就去海游館玩喇!!


 <--見到大大麼天輪就知到左天保山喇~~



 <--握握手


好有型既建築  -  海游館



呢個係另一個好適合親子既活動, 同各種海洋生物好近啊~~



可以好清楚咁睇到各種動物....呢d平時都無機會睇到呢~~




 <--嘩~~ 好多魚呀 !!


呢種蟹好大隻, 好醜樣, 好似 alien 呀 !!



最後仲俾你摸摸鯊魚BB同魔鬼魚BB, 有趣呀!!


 <--妹頭: 我又要摸吓~~


呢度最好係有拍照位, 專人幫我地揸機影全家幅!!  咁啱就黎 Halloween...大會提供裝飾俾大家任玩~~



 <--幫妹頭帶隻兔耳仔....斜左d啊 !!


 <--有其他可愛既影相位.....


呢個位好攪笑....妹頭, 俾多d戲啦 !!



睇完中午去天保山廣場食自由軒咖哩飯.....好食嗎?!? Errrrr…….. 咖哩汁撈飯, 叫做試過就算loo !!




食完飯係廣場行吓, 大約3, 我地就起程向機場進發喇!!七日既旅程就此結束….呢班機都算滿, 但竟然我地仍然係三個人坐 4 個位, 唔係對我地咁好呀麻!!!!


 <--返香港喇~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()