close
尋日我地又去沙灘玩水喇.....今次好成功呢 !!!

 


 

之前妹頭係都唔敢落水....今次好唔同, 佢原先一開始都驚, 不過我即刻引開佢注意力, 我話一齊潑走水上面d樹支, 佢就博命潑呀潑, 慢慢就唔驚喇 !!  成面濕晒, 我話D水好鹹呀, 佢仲特登拍d水入口, 好攪笑 !!  玩到興起都唔捨得上水喇, 仲話 : "好好玩呀~~ 好開心呀 !!" 妹頭, 我見到你笑得咁開心我都好開心呀 !!!  令我好有動力再帶你黎玩呀 !!

 


 


 


 

今次幫妹頭搽防晒搽得唔夠, 我覺得玩完水佢對手都晒黑左呀.....咁遲d咪會變左黑炭 ?!? Oh No~~ 要小心d先得喇 !!

 


 


 

另外今次好攪笑, 因為玩水太耐, 沖完涼佢覺得d手指唔同左....實情係"皺晒皮", 佢俾我睇, 覺得好奇怪...我就覺得好可愛 !! HaaHaa~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()