close

六月初三, 黃爸爸牛一........我一早約定我們四兄弟姐妹同爸爸媽媽食飯, 我地book 左觀塘潮館.......咪講少, 潮館真係無時無刻都咁多人, 超爆!!


雖然只係普通的食餐飯........但我相信老爸會好開心, 因為我地各有各忙, 真的超難得可以仔仔一堂, 仲有老爸心愛的兩粒乖孫, 真係老懷安慰啦 !!!! 



爸爸, 多謝你照顧我這麼多年, 現在又要照顧我的女兒, 我都不知點報答你了 !!! 我們兄弟姐妹都很愛你, 只係沒有訴之於口, 一切盡在不言中吧 !!!


爸爸, 我愛你!! 為了繼續照顧"我地", 要身體健健康康呀 !!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()