呢個係前晚既故事, 怕臭既朋友請不要看.....如果準備開餐, 就更加唔好睇住....

 

話說我前晚不知怎的覺得肚子不太舒服, 但又不是肚痛, 所以無特別理會.....如平常一樣安排妹頭擦牙準備上好床瞓覺...11點多, 我同妹頭都已在床上, 好似唱緊歌時.....我感到開始有點肚痛, 拿拿林放下妹頭叫貴爸爸睇住 (雖然佢識自己落床, 不過都係安全至上...而且我唔想佢11點幾仲彈起身周圍玩 !!), 於是我就急急走去厠所拉肚子.....

 

就係呢個時候, 妹頭瘋狂的要痴住媽媽, 大喊特喊, 又走落黎拍厠所門叫我, 喊得好利害.....唔知的仲以為我要拋棄親骨肉 !!!!  因為肚子實在痛, 我唔可以話完就完.....我只好隔住門同妹頭講: "媽咪好肚痛呀~~ Poo Poo後出黎陪你好無 ?"  不過妹頭聽到我講就喊得仲犀利 !! 無可奈何.....我只好開門睇睇 (我仍坐在馬桶上...), 一開門, 妹頭即沖入黎,眼淚水好大滴好大滴咁流.....仲喊住叫"媽咪抱呀~~" 我話: "媽咪好肚痛抱唔到呀 !! 一陣先好無?" 妹頭繼續喊要爬上我身 "媽咪抱呀~~~~"

 

呢個時候.....貴爸爸走去搬左張椅, 放係厠所門口, 攞本書仔, 俾妹頭坐係度"陪我" !!  就係咁,一家人望住我"拉肚子" !!! 你可以想像到個那個情景嗎?? 真的臭死了!!  大家"陪左我"一陣, 我要求貴爸爸夾硬抱走妹頭,等我完事再出黎安撫佢......

 

唉,有無黏得咁緊要呢 ? 係咪每個小朋友都有呢d瘋狂痴媽媽的時候 ?  大家不防分享吓.....

 

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()