11月22日至26日, 我地一家三口跟爺爺返左鄉下喇, 地點係位於潮州汕頭之間既小鎮庵埠.....係觀塘有直通己巴士到達, 須時 6 個多小時. 好彩之前有帶過妹頭出門, 這次潮州妹返鄉之旅可算很輕鬆 !! 


貴爸爸都好多年無返過鄉下了, 佢話地方變左好多好多, 多左好多時裝既店舖, 感覺很麼登很現代的, 一點都唔"鄉下"!!  不過最唔慣就係無論闊或者窄既路,都有好多單車同電單車,唔小心真係好容易撞倒啊 !!我諗呢個仔係普遍大陸地方都有既問題 !! 呢次返去, 主要係參與農曆十月初九 (即11月25日)許氐家族一年一度祭祖既大日子....所有親戚都聚首一堂,好熱鬧 !!


潮州妹第一次返鄉下,大家見到呢個小妹妹都好鐘意,臉圓圓眼大大,個個都要抱抱佢 !! 最攪笑係佢識扭 pat pat, 大家一唱歌佢就扭,tum 到人好開心,D堂姐姐堂哥哥一見到佢就圍住同佢玩,好抵錫呢 !!


呢條片係出發之前係屋企影既.....係鄉下妹頭扭得更自如......




五日既假期,因為唔駛成日抱住妹頭,又唔駛擔心佢既飲食,又有足夠既休息,我覺得係真正既放假,充完電,又可以提起精神努力面對我既工作 loo !!


我地住既地方樓高六層,呢個就係係屋頂望出去既景觀喇 !!



爸爸三姐弟呀~



 有得玩單車,yeah !!


呢個就係細妹頭五日既堂妹喇,你睇,妹頭高幾多 ?!?



 成個大少爺咁款 !!!


呢張 BB 椅真係好有型 !!




特設既 BB 單車坐位 !!



 爸爸好肉緊啊~~


係市內行吓 hea 吓~



妹頭爺爺既哥哥嫂嫂,真係兒孫滿堂呢 !!




我地仲參觀左汕頭大學,環境好優美呀~~






 真係有萬事足 loo~~



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()