尋日參加了由 Megabox 舉辦的中秋BB爬行大賽.....出發之前我同妹頭都信心滿滿, 一心諗住妹頭爬得咁好, 今次仲唔威威?!?  自認聰明既媽媽仲將屋企既搖控器都攞埋出黎..........點知.............



 

大會分三翁組: 紅, 黃, 藍, 每組50 個BB, 分五次比賽 (每次10人)......我地係紅組 42 號12:30前登記, 大約1-2點比賽 !! 我地約12點到達, 1-2點呢個時間有點矛盾........妹頭正值要食晏仔同見周公.....!!!  點攪好 ?!?!  為免中途扭計肚餓.....我地先食粥粥餵飽五臟廟先 !!!

婆婆都為妹頭打氣呀~~

開始眼瞓!! 兩粒眼仔縮小了....

 

食飽睡一睡, 好過做元帥 !!! 妹頭超眼瞓........得個幾個字時間, 瞓又唔係, 唔瞓又唔係!! 我違有係咁同佢玩, 保持清醒 !!

去個台到影吓相先啦~~

媽媽....個度 !!

 

我為妹頭 DIY 的兔尾巴 !!

 50個 baby大合照, 大家都想盡方法"突圍而出" !!

影完相好似好DD喎~~

 

不過唔瞓過真係唔得........比賽開始時, 妹頭只係呆呆咁坐係度, 郁都唔想郁.....用電話, 搖控器, 餅餅引佢都無用, 我唔郁就係唔郁 !!!


 

先就位....妹頭, 認住餅餅呀 !!


 

妹頭, 聽唔聽到呀 ?!?!? 望呢便呀 !!!!!!!!!!!!


 

行喇 !!!!!!!!!!!!!  妹頭, 爬爬呀 ?!?!?!?!  喂喂 !?!?!?


 

一心急, 媽媽開始發矛.........我開始用拉的了.....點知妹頭喊起上黎...........Oh !!! 妹頭, 乖啦, 爬幾步啦 !!! 


 

哇哇哇!!!!!!!!!!!!  我唔要呀 !!!!!!!


 

就係咁, 比賽完左.......妹頭同隔離幾位.....排排坐左係度 !!!!!!!

你睇佢個樣...........超眼瞓 !!


 

叫做試過啦......


 

同組的波波............大家都係包尾!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elaine 的頭像
    Elaine

    20媽媽小天地

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()