十年人事幾番新!!


大大話話參加了呢個團隊都有十年了...........十年里面有甜有酸, 睇住好多小朋友成長, 自己亦都長大了不少......今日, 終於要攞呢個"老人牌"了 !!


9月30日, 我地 book 左鯉魚門度假村一齊camp 一晚, 準備第二朝一早出席位於海防博物館既升旗禮 !! 今次係妹頭人生第一個 camp , 媽媽放工拿拿林返屋企執埋佢D私家床單被鋪出發~~


係 campsite 望出去個夜景都幾靚喎 !!



大家咁認真係度討論D咩野呢?!?!




妹頭: 啊~~ 我去 camp 啊!!



兄弟姊妹們大合照!!



10月1日, 我地一早6點幾就起身喇~~ 朝早既 campsite 又有另一番景象 !!



天氣超好 !!  空氣都 fresh D !!



 著好制服到海防博物館.....呢套制服著左十年都仲啱著,真係不得不讚嘆做物者既奇妙 !!


望鏡頭.....


升完國旗區旗,就到我地頒授 10 年服務勳章儀式,大家一字排開.........見唔見到我呀 ?!?



下個到我喇............我要記住行邊度呀 !!




 放鬆D.....笑...........


妹頭,你頭先有無睇到媽媽架 ?!?



我地 No.16 OCTC 只淨4個.....



你睇,班 WO 幾酷 !!



大合照先!!  係咪型呢 ?!?



妹頭:媽媽,好野 !!



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elaine 的頭像
    Elaine

    20媽媽小天地

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()