我一向都不建議用奶嘴, 一黎怕 BB 哨牙, 二黎怕佢會倚賴左個奶嘴第時好難戒....不過我之前都留左一 pack 在家以備不時之需.....


尋晚我同貴爸爸終於投降了........妹頭不停喊, 是大喊狂喊喪喊個隻.......我地真的無符, 又食飽奶, 又換左片, 理應乖乖瞓嫁啦......但佢就係唔俾我地休息, 放係床又唔得, 連抱住都唔得, 總係聲嘶力竭咁不停喊........我因為失眠了兩三天, 個人已經累得要死, 聽住阿女喊就更加瞓唔到........全無辦法之下我叫貴爸爸拿出奶嘴試吓..........


估唔到奶嘴既魔力係咁大......妹頭一啜即刻收聲!!! 唔駛幾秒即刻瞓左, 我地放番佢上床, 都無兩分鐘就攞番個奶嘴出黎..........妹頭一覺瞓到今朝6點 !!!  簡直 amazing !!!


不過, 我對奶嘴仍有保留, 雖然好駛好用, 但係無必要時都係唔好出呢個殺手簡 !!


 即瞓 !!


 一覺到天光 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()