好耐無行山, 天氣咁好, 又涼涼地, 約好同事係剛個星期六一齊行下山.....因為有同事無行山經驗, 我地就揀左好 easy 既 "城門水塘"!! 


城門水塘出名多 Monkey, 我地預先帶定"拐杖"以免被襲 !! 呢條路好平坦好舒服, 未行過山既初哥都完全可以 handle....雖然有太陽, 不過全程都好多樹陰, 唔會太晒!!  好奇怪, 我地一路行都唔見有 Monkey, 可能去晒場同人搶雞翼食.........相對我地見到幾多牛, 甚至有一群牛, 不過普遍都好瘦瘠 - 可能無咩營養 !!!


最尾到水壩接近場, 我地先陸續見到馬騮 !! 有大有細, 佢地出名惡, 我地都唔敢同佢有眼神接觸, 以免以為我地"撩交打"


 



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()