上星期五, 因為有免費入場卷的關係, 我地去左今年最後既一次海洋公園......下午三點先入場, 我返左半日工, 而貴爸就接埋妹頭放學後出黎同我會合.....食個飽飽午餐先起行~

大肚媽咪加妹頭, 行程好簡單, 只係睇吓小動物, 玩吓旋轉木馬就算~

妹頭去程臨尾先黎瞓, 我地係入口處慢慢 hea 到佢瞓醒, 成四點幾先開始......妹頭一睜開眼就到左海洋公園, 超攪笑!!









有靚靚既聖誕裝飾, 不過我覺得呢度聖誕氣氛唔濃, 可能因為佢地既聖誕節目都未開始~







而家可以自己一個坐喇, 當然梗係要媽媽係隔離等佢安心啦~


媽媽坐上去比較吃力呀~~


好開心啊~~


坐纜車飲維他奶, 幾爽 !!




因為無咩特別節目, 我地早左去睇海洋劇場, 今次真係前所未有咁坐咁前, 睇得特別清楚, 特別投入呀~~




我地睇完海豚, 再睇埋水母....之後就搭番纜車落去睇人工湖既雙龍奇會......講真, 我地一點都唔覺好睇, 一D都唔識欣賞呀 !!!

妹頭很喜歡呢D會行既小動物...次次行過都要玩一陣~~









妹頭而家很會充當我地既攝影師, 佢既作品都OK架~~ HaaaHaaa~~




過左3歲, 下年再黎時, 應該要買 Annual pass loo~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()