close

個多小時前已經醒左 loo.......這陣子都係咁樣, 唔算早瞓, 但瞓到 ~4,5點要起身去洗手間, 返黎就瞓唔番, 眼光光等天光........頂多去到8,9 點時先可以補瞓番1-2個鐘, 其間即使灘屍係張床度閉目養神都唔可以入睡..........


大家會認為我可能太緊張.......我唔係啊!!!  我都知生 B 前有得瞓就好瞓, 要盡量休息多D.......但瞓唔到就瞓唔到....唉, 勉強不了 !!


之前返工時我係超爛瞓的,無論 5 分鐘, 10分鐘好, 唔到最尾個刻都唔會光起身........but 而家放假反而有得我瞓唔瞓, 你話係咪抵死 !!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()