close
11, 很忙碌既一個月, 妹頭要跟爺爺返鄉下啦, 我地又去長隆慶祝啦…..我又想係三歲前同佢去多次迪士尼 (三歲前唔駛錢麻), 度吓期, 一於上星期六上完 TomLee 音樂班就去玩個痛快 !! 

今次 Tomlee Miss Beckie 又咁啱叫大家 dress up 慶祝 Halloween…咁我地就著埋套衫去迪士尼啦 !!

Ms Beckie 都一齊扮魔鬼啊~~


我地先係青衣食飽飽再出發, 妹頭一上到 Mickey 地公鐵已經勁興奮喇 !!  今年妹頭打扮成一個小巫女
, 大家見到都覺得好可愛呀........去到迪士尼仲有人同佢影相 tim…..!

呢個小巫女仲成日同人揮手 say Hello, 好似呢度既工作人員, 好攪笑~


媽媽最愛的歡笑臉~  

 


原來有打扮入場既小朋友會有禮遇架會場既哥哥姐姐工作人員見到都會主動送貼紙 !! 妹頭收左好多張貼紙, 好開心呀 HaaaHaaa~

落入凡間的女巫.......都係鐘意玩吹泡泡的!!   呢個泡泡機勁得意, 係史狄仔自己吹架~~


 




細膽既妹頭, 玩旋轉木馬都係要媽媽傍住先得呀~


不過見到迪迪尼人物就一D都唔驚, 好開心咁同佢地影相 !!  迪迪尼人物真係大小朋友既老友記呀!!




佢可以同 Mickey 攬到實一實~




穿唐裝既唐老鴨總係覺得好奇怪.......

   



今次係妹頭第一次睇巡遊, 載歌載舞, 好熱鬧, 好開心呀!!

  


 

呢日妹頭好犀利呀, 由頭玩到落尾!! 我地中段去左睇米奇頒裝典禮同獅子王, 妹頭好眼瞓終於瞓左.........不過佢都只係小睡左半個鐘度, 又再同我地繼續到夜晚, 勁呀 !!



Halloween 既佈置影落都幾靚架~~




我地夜晚睇埋 Halloween 既巡遊......我同貴爸都係第一次咋, 唔同 mood, 超酷 !!


  



很可愛既一班小鬼~


 

上次去迪士尼而經係一年前既兩歲生日, 妹頭應該都無咩印象 !! 今次三歲, 識既野多左好多, 希望佢第時都會記得有咁開心既一日啦~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()