之前問醫生寫紙報產前運動, 呢個 week 有得上喇~~


呢個星期一同三, 朝早 8:30, 地點: 茶果嶺道容鳳書中心.......地點太不就腳, 的士去的士回...........上到 10:00 就番公司 !!   一班有 10 個媽媽一齊上, 大多有腰骨痛呀, 抽筋, 手痛腳痛等問題 (哎, 大肚婆總係多痛症 !!!)


產前運動主要係教我地做 D 舒緩既動作, 減低腰背痛既問題.......其實之前係書度都有教, 不過自己就無跟住做, 我驚做錯拉傷就仲幣.........都係上堂跟專業人仕做好 D !!  D 動作好簡單易做, 自己要係屋企做多D, 希望減少D 腰骨痛啦~~


今堂仲教埋產前陣痛既呼吸法, 不過唔知到時識唔識用番出黎.........我話要教定貴老爺, 等我到時不受控制時佢可以提醒我.............

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()