close

326, Day 6


我地準時 9 點到達羅德島, 一落船見到藍天白雲, 涼涼地感覺好舒服!!  Rhode 是個好特別既地方, 14世紀時期十字軍兵團俾土耳其軍襲擊要退守羅德島, 而十字軍係當時就築起堅固既城牆圍住..........呢 D 城牆堡壘就保留到今時今日, 形成呢度咁特別既景觀!!  我地落船入城已經見到成排既古老城牆, 感覺好 "酷" !!! 時間尚早, 我地先係酒店 settle down, 酒店好 OK, 位於 New town, 地點都方便.


 <---入城喇~~


 

 


食個簡單早餐, 我地出發到 Old town. 羅德島景點都主要集中在 Old town, 而且地方不大, 我地主要睇 伊波頓街 騎士團長宮殿”, 整個地方都保留左中世紀既軍團建築, 真係好 amazing, 令人嘆為觀止!!!  



 


 


 

 



 


之後我地閒逛下 old town, 影下相, coffee shop hea下同人吹下水, 好嘆!!  係希臘時間一耐, 要搵食都幾頭痛, 因為知道食黎食去都係個D.................唔係就係包....... 真係 Dry !!   我地夜晚正在頭痕食d, 見到一間做快餐兼有 Chinese food既餐廳, 正合我地心意, 因為好多天無嗅到米氣” loo……..我地點左Curry chicken rice 同炒飯 set, 有熱辣辣既湯同大大條春卷, 雖然味道遠不及香港既好味, 不過對我地黎講就已經好滿足了!!


 



另外值得一提既係 羅德島既人好 nice !!! 唔知係咪舒適既環境培養出佢地好善良既人格, 我地總觀遇到既人都好好傾又好好人 !!!


 


 <---消磨了一個下午的 coffee shop.....Hea...


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()