close

325, Day 5


個天仲黑麻麻, 我地就起身 check out, 搭朝早 6:30am 既火車返雅典, 又係 5 小時既車程 !! 火車沿途都落梗雨, 但返到雅典就出猛太陽!!   12:00 pm 我地係國會大廈個站落車 (因今晚會搭 6 pm 過夜船, 而家仲有時間閒逛下......), 我地落車即見到人頭擁擁, 好多人手揸希臘國旗, 覺得好奇怪.......唔通今日有大 function ??


 


所有人迫晒去國會大廈個邊, 頭頂時不時仲有戰機同"阿柏奇"直昇機飛過.........嘩嘩嘩 !! 唔駛講肯定係大野 / 大日子 !!  之後番查, 原來 325係希臘脫離被統治之後既"立國紀念日", 唔怪之得咁多人, 有好多小朋友仲著住全套希臘服飾, 好得意 !! 


 <---好得意~~~


 


我地中午見到難得的 "McDonald", 係里面食佐豐富既午餐.......原來香港既麥記真係好平, 呢度一個餐閒閒地都要 5,  "特色包"就再貴d......而我地就揀左呢度先有既 Mac Tasty (肥牛肉) Shrimp burger, 好好味 !!


 <--盛謂 10.40 euro....


 


我地再逛左一陣, 就返酒店 pick up d行李, 起程去 Piraeus 碼頭.  6 點鐘既船, 我地未夠3點已到碼頭......仲諗住有時間可以行下..............點知..攞左船飛之後, 要搵個上船既 Gate 先令我地頭痛. 因為港口好大好大, 每個 Gate 都有段距離, 我地須由 Gate 7, 8 行去 Gate 1 上船........聽落好似好容易但距離超遠!!!!!!!!   我地拖住行李要行成 40 分鐘沿途仲係了無人煙既爛地車場, 令人好疑惑究竟我地行得啱唔啱 !!!!!   跟指示去到 Gate 1, 個牌竟然寫住 "Truck Only".......!! 係咪整估我地 !!  我地唔理咁多, 有私家車駛過就折住問下.........好彩方向啱, 最尾都搵到船既入口, 不過真係一頭問號?!?!?!   上船問過才知, 原來平日有 shuttle bus 由某個 Gate 開出, 但正正今天可能是立國日的關係, 所有人都停工了, d 旅客最尾仲要 take taxi Gate 1!!!!!!


 <---Piraeus 碼頭個地鐵站都幾靚的 !!!


 <---終於見到條船.............


 


我地係香港網上 book  船飛 ( 2人房 9x , 4人房 6x ), 價錢關係, 我地 book 4人房, 諗住瞓一晚, 無所謂啦!!  點知去到雅典 Agent 個度先知原來 4人房係要男女分開, 即我同貴老爺要分開, 仲要同d三唔識七既人同............我地有d擔心, 有諗住 upgrade 2人房!!! 好彩睇到房我地兩間房只係係隔離, 咁我都安心好多!!  我既同房係兩母女, 佢地會半夜 3點落船, 到時貴老爺仲可以混入來, Haaaaaaaaa.............


 <---瞓醒有點 mess 既睡房.......


 


船都 OK, 每間房有獨立浴室, size 唔係好大, 只有2 restaurant 2 lounge. 上甲板望住海其實好舒服, but 唔可以久留, 因勁涷勁大風, 吹到人都顛!! 好彩我地有床可以, 我地見有好多人都只係坐 / 瞓係 lounge 度到天光, 十幾個鐘喎.........我覺得好辛苦呢 !!!! 


 <---男人與海.......


 <--- 舒遊記努力中.......


 <---落船 !!! YEAH !!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()