3月24日,Day 4


可能時差的關係,我每朝5點左右便會醒,頸仍然好痛,無辦法只好 "自我鬆筋" 一番. "Meteora" 係好出名既景點,有幾座修道院 (以前好似有成20座之多) 聳立係好險要既高山岩頂之上,有 D 而家都仲有修道士 / 修女住響里面! Meteora 位於希臘中部,我地要搭 5 小時火車先到佢附近既小鎮  Kalambaka !!  搭朝早8:20 am 火車,到站時已接近下午 2:00. 我地把握時間,先搵的士車我地上修道院  ( 因為有 D 修道院午後好早就關門),  我地同的士佬講價, 佢要一小時 20 euro, 我地最後講定三小時 50 euro, 同行仲有個女仔 join 埋我地一齊. 


高山的天氣真的變幻莫測, 我地去到時落緊大雨,好大風,仲涷到嘔.................簡直就係 "考驗"!! 不過岩頂上的修道院真的好利害,好難想像以前拜占庭時期  D 修士點樣興建! Meteora 全部都係一座座既高岩,好 "筆直",真的好令人驚嘆!! 入修道院入場費每人2euro,而女士就要著裙!!!!  我地著褲的,門口都準備左一條條既圍巾俾我地圍上. 講真...........著左褸再圍條巾,個樣好笨好論盡!! 修道院里面燈光好昏暗,仲有好強既 "酥油味"  (唔知係咩味做成,但幾難頂!)............所有牆同天花都畫滿壁畫,仲有好古老既吊燈同祭台!! (里面太暗,我反而覺得有點恐怖......) 參觀時要保持寧靜,以免破壞環境! 


 


 


我地用左約3小時參觀左 3 間修道院,其他的都已關閉或休息. 回到 Kalambaka 都已約 5:00 pm, 我地跟住要著手搵過夜既酒店 (之前無 book到)..........撲左兩間,好快選定左,雖然價錢超左 budget, 但都算了,因為淋左雨個人好涷好tired!!  酒店望到險要既高山,幾好 view!!  我地沖左熱水涼,舒服晒瞓覺休息吓! 8點左右出去搵食,有間 Super Market, 謝天謝地!! 雖然細細地,但已經係希臘咁耐見過最齊全既一間 (唔知點解連雅典都無.........好奇怪!),我地買左第朝早餐就去食熱辣辣既晚餐! 離開餐廳又落起毛毛雨,唔理咁多,我地急急腳返酒店休息..............


 <--涷到人都顛 !!


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()