3月23日, Day 3


因為要趕及逢星期日 11 點既大型交班儀式,我地一早就出發去睇雅典競技場, 呢個係 1896 年舉行 "第一次近代奧運會" 既地方,好有氣勢,不過可惜不對外開放......同其他人一樣,我地都只可係門外影相! 



 


跟住入左國家花園,可能只係行左小部份,並無特別既地方.........不過雅典好得意既係.......周圍都種好多 "橙樹",掛住一個個既橙,令我好想摘黎食!!  我地 10:30 am 度已到國會大廈,個時已聚集左一大班等睇交班儀式既人. 國會大廈前係 "無名戰士紀念碑",由兩個著傳統希臘服飾既衛兵看守,平時每一個鐘交班一次,而每星期日既 11 點就會係大型既交班儀式 !!  有樂隊帶領,仲有兩隊 guard 護住旗隊進入. 歷時約15分鐘,期間警察仲會停止馬路既車等交班完成先再放行. 衛兵既服飾同步法都好得意,確係個不錯既節目!


 


 


 


跟住經過幾個博物館,選入"拜占庭博物館",唔知係咪 Sunday 關係,竟然唔駛入場費! Yeah!! 慳番一百蚊! 下午時份開始好倦,又係時候返酒店休息吓........(我估我變得好地道,因為好似希臘人都有瞓晏覺既習慣.......


瞓醒下午4點,天氣好好,心情都好好! 食住出名既開心果味雪糕,出發去 "古代阿哥拉". "阿哥拉" 係以前 "市集" 既意思, 除左買賣,仲係市民談論政治,文化既地方..........聽講以前蘇格拉底都係係度討論哲學!感覺好利害! 行行下去左好熱鬧既 "Coffee區" ,其實我唔知叫咩地方, but 勁多 coffee shop, 好多人好 hea 的"嘆啡" 同吹水,好熱鬧!! 


<超 Hea - Coffee 區"  >


 


 
 <阿哥拉>


 

 


 


我地夜晚食好 traditional 既 Pita 包,用包卷住肉類,係希臘好普遍. 而貴老爺就點燒羊肉串,羊肉好入味,好 Yumi !! 可能食開,我地愛上 "Greek Salad", 簡單的蕃茄,青瓜,洋蔥,加幾粒橄欖,用橄欖油撈,最尾加片 "Feta Cheese" (酸酸粉粉既味道).......好清新, 好好味! 



 


<Yumi 的 Greek Salard 同 燒羊肉串 !! >


因為第日要一早 check out 坐長途車,我地早 D 返去執行李. 奇妙既事就發生喇!  沖沖下涼,唔知邊下拉到條頸骨,令我右肩劇痛.......條頸梗左一樣,唔可以左右轉!!好痛!! Oh God! Why Me !!!  本身身體已不太舒服,何必偏偏選中我?!?!?!  當下真的痛到想喊!仲有咁多日行程.....點算?!?!? 痛既情度令我覺得有需要睇鐵打,即使貴老爺幫我 "鬆骨" 同 "膚熱毛巾" 都唔得...................嗚...嗚.....當晚就係咁懷住 "痛苦既心情"入睡.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()