我地係 Zuji 度 book 機票,可以格埋價,好方便!! 機票 3月21日,12:45 am, 香港 ---> 多哈 ---> 雅典,票價 $5380 (計埋 tax $7000有找 !!) .  20號晚放工返屋企沖個靚涼,同阿爸阿媽食左豐富既晚餐,9點左右就出發去機場喇!


 (好彩早到機場,超多人.....)


Qatar Airline (mainly for 中東), 原先仲擔心班機會好大陣味,好彩上到機無呢個問題. 不過我就覺得個位窄左少少 ,雖然通宵機容易 D 瞓,不過瞓得一 D 都唔舒服,成個人都好 tired !!     加埋時差,實際要飛8小時先到多哈.........未瞓前係飛機,瞓醒都仲係飛機度,好辛苦呀!! 


到左多哈要係機場等6小時 transit.......先搵地方休息!! 可能呢站多長途機轉機,佢地有 "Quiet Room" 俾人瞓覺休息用.



 <---Quiet Room


 


小睡2小時後,開始搵食!! 多哈機場好開揚,但可以行既地方就好少! 想買 D 野食,可惜呢度駛 "美金 US$",唔係 Euro!!  吓!! 有錢都無用?!?!  How come !?!?   好彩我地帶左2個香港名牌 "出前一丁" 杯麵,硬住頭皮問餐廳攞熱水,當地人好 nice, 仲有"叉"俾我地用,fit 晒!!

 


 


之後多哈飛雅典,連時差飛左5鐘,細機位好窄,機上感到好 dry, 人又好倦, 好攞命!!


下午 4:23 pm 到達機場 (雅典同香港差6個鐘,即香港時間 10:23 pm ),攞行李,check out. 天陰陰,落住小雨. 我地預鬆左港幣,想搵兩替店,諗住再暢多 D 歐羅,可惜...............SORRY!!!   無得對港幣!! 吓!! 有無攪錯!!


搵地鐵去酒店,雅典既地鐵真係發展得幾好,頗方便的!! 酒店係市中心,好易搵,地點係衛城附近. 係地鐵度打返屋企報平安,"遠距離" 聽到阿爸阿媽把聲,感覺好親切呢!!   我地而家身處西方人既世界 loo~~


酒店房可以望到衛城,地方好細 (真的寸金尺土!!), 佈置好簡單,感覺 OK 啦!!   我地位置係旅遊區,好方便的~~~ 稍稍休息係時候搵地方食晚飯.........向住大街方向行,唔知點解人影都無隻,好靜..........見唔係好餓,有間 Subway, 就去食住 "包" 先!! 之後我地向酒店另一方向行...........嘩!嘩!嘩! 別有洞天,發現有好幾條街好熱鬧,好多餐廳同鋪頭,但係身體唔係咁舒服,行左一陣間就返酒店休息loo......!!  留番第日........今日係咁先啦~~~


 <---出面好靜.......


 <--超熱鬧 ~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()