不是迷信, 不過唔知點解今年新年開工後工作上都不太順利, 有好多無里頭或難以想像既問題都發生, 簡單黎講好多"鑊", 有點黑仔 !!!  令我每日返工都好 busy 好累, 成個人都無晒心機 !!! 


之前同事有提過, 今日驚蟄, 不如去打小人, 希望事事順利 D. 我放工就一於過了鵝頸橋, 睇下 D 人點做都好 !!  因為"驚蟄"既關係, 成條街都好多"打小人檔"  ---> D"打小人阿婆"好忙碌咁一路用力打, 一路唸唸有詞 ~~


有D檔攤"可能好犀利, 仲大排長龍 !!  我揀左其中一檔, 講左自己要求既野........阿婆就用佢隻拖鞋起勢咁打, 可能太頑強, 之後仲用埋我隻鞋  --> 勢要打走晒我身邊D小人 !!!!  想笑,不過忍住 !!! 


其實主要為求安心 - 令自己心理上舒服點叱吧 !!!  點都好, 希望之後順順利利啦 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()