close

好早前於工聯會報打鼓班時, 報了兩堂烹飪班諗住試下, 睇下好唔好玩.  但係因為報左名好耐先上堂 (好似5月已報名, 而家8月底先上堂!!)

. 我都完全唔記得左我報既係咩東東!!

去到上堂地點,先知道呢堂係勁野,包括有

(1) 法國龍蝦湯

(2) 牛柳扒配黑醋汁及 Parisienne 茨 (叫黃汁....唔知點解 !!)

 
阿sir 話呢個餐好抵,有海鮮有扒,有野食仲有野玩.......Haaaaaaa~~

 

佢首先示範點樣做個黃汁(因要煮 2-3 小時), 將雜菜 + 茄羔 + 香草先煮,再加牛骨去煮約 2小時...........其實並唔係咁簡單, 不過我見到個材料內容已經頭大,因要好多料 super復雜.........我相信 if 只有我自己係唔會再做的了~~~

 <--呢個就係"黃汁"......

 



跟住教煮龍蝦湯,我地分 4人一組各自去先做個湯底,主要係蟹 + 魚湯做個 base......阿 sir 教我地潠酒 ~ 威士忌 ---> 令個鑊起,wow~~真係好有鑊氣,不過令到大家都 V嘩鬼叫,好攪笑!!   我地各組做好湯底後,混合於大煲中,由阿 sir 操刀切龍蝦,煎香,煮滾至上湯杯........手起刀落,令我諗起五星好級大鼠 !!!   我地即時試飲自制龍蝦湯 (雖然好大部份都係阿 sir 做.....), but 大家都好開心,個湯仲好rich 好好味呢~~ Yumi Yumi !!



 

最後做個扒,選用左紐西蘭牛柳扒,每人有兩塊,肉很嫩滑. 阿 sir 教我地煎扒先用文火,先封住條邊 (應該係防止肉汁流失gra...), 條邊變色就可煎底 + 面,隨自己喜好控制生熟情度........最後加配菜 (生炒西蘭花,牛油焗薯波), 再加 "黃汁"...........攪掂!!

 



因為急住走,臨走時竟然留低左食譜.........woowoowoo!!!  雖然第時都未必會煮得番 (除左個扒,其他都太復離雜了...) 但係實在太大頭蝦了!!! 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()