close

尋晚被朋友放了飛機

, 變了難得的早回家!! 貴老爺又要 OT, 趁住無人係屋企, 我就試做自己一直都想 try 的 "Homemade" 
Tiramisu
!!!   我係 "為食猫" 個網站 copy 了食譜, 買埋 Cheese 就速速返屋企 loo........

因為早前已買左 Beileys 甜酒 (同貴老爺時不時攞黎飲, 剩飲 on rock 真係好好味呢
!! ),  我就用 Beileys 取代 Aramatto
酒 (杏仁酒, but 我 actually 唔知邊隻!!)....其他材料同步驟我都有跟食譜, 但係唔知點解, 我發蛋白就硬係發唔到 "企身", 打左好耐都仲有好多透明蛋白液
!!  我將所有材料混合時 (蛋黃 cream, Mascarpone Cheese, 發起忌廉, "不企身"蛋白....etc), 我覺得實際個"pat" cream, 並不同圖上的 cream 咁厚身咁幼滑, 都不知道問題出在即那兒 !!

放雪櫃雪成硬身後加上可可粉就 OK........自己試, 味道 OK 啦, 就係唔夠滑 ( Oh!! 缺少了靈魂...), 今日一於攞俾其他人試下實驗品先....HeeeHeeeee........!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()