星期日, 原定兩公婆一齊去睇珍貴既國寶 -- 清明上河圖,  點知去到一排隊職員就通知當日既飛已經全部賣晒!!! 

      唔係呀~~有無攪錯!!!   我地特登一早出去竟然得個
?!?!?  新聞話 <清明上河圖> 回國之後要好好保養 --> 10 年都唔會再 show 出黎, 今次咁難得既機會, 我地決定預訂門票!!
   點知, "佢" 既魔力實在太大, 竟然跟住落黎整個禮拜都
FULL !!! 我地只好 book 到 20 號晚.......

為左唔減我地既"文化氣息"

, 我地轉戰太空館 !!  睇左套天象電影 <神秘的印度>.......

<神秘的印度> 主要講述十一歲男孩尼迦提(一個最年輕既瑜珈修行者),隻身徒步在印度遊歷修行七年的真人真事。尼迦提沿途歷盡印度各種惡劣環境 ─ 由冰封的喜瑪拉雅山、炙熱乾旱的沙漠以至茂密的熱帶雨林...........他以瑜珈修行的同時,亦與其他人分享自己的體驗。最終成為印度的改革家...........

 

片段一開始係印度好宏偉既建築, 全座建築物都有好精細既雕刻, 令人好讚嘆!!   里面又講到印度有好多大小不一既節慶, 但我所見所有慶祝既場面都係

密密麻麻既 "人" --> 好恐怖 !!!   印度既 <泰姬陵> 好出名,係全球七大遺跡之一,我自己一直都好希望可以踏足呢類地方,認識呢個世界.......不過唔知將來會唔會有機會呢~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()