真係好開心可以再次攞冠軍......203 YEAH !!!!!!!!!!!!!!!

當日班細路9點就到左粉嶺 PTU (機動部隊基地), 執U, 磨鞋, 練習.....大家為呢個比賽都很緊張, 要做到最好. 其實個日都幾凍, 好大風. D 細路只係短袖, 我見佢地凍到 tun tun 震, 面都青埋, 好可憐.

 

到 11點做 inspection 時, 有個女女想休克 -- 眼前一黑!!  好在有 St. John 的哥哥姐姐幫手, 不過都夠擔心死我了. 中午又唔可以出去食, 佢地只係每人一個包.....好似好唔夠 (其實我都係......HaaaHaa).

正場我有留意其他 Sqn, 其實大家的 level 都好高, 超有得揮. 之不過大家都有少計出錯, 只是多與少的問題. 最終要宣佈賽果, 當宣佈 1st runner up & 2nd runner up 是 201 Sqn & 202 Sqn 時,

我心一沉 "....唔係呀 ma,三甲都無 ?!? 無咁差呀??!?!" 但當讀出 203 時.....WOW~~ 真的難以相信.  SUPER 開心, 即時同大家互相祝賀~~~

班細路好開心~~大家辛苦付出終於有成果了~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()