不是說笑, 這痛已維持了一段日子, 這幾天尢其嚴重!!!

 整個頸後椎及肩膊都很痛,常常都覺得很緊,好似成日縮緊住肩膊的肌肉. 我已常常左右扭下條頸,可惜都無放鬆感覺. 對於呢個問題,我分析原因:

1) 頭太大(真的),頸椎負荷比常人多,頭又容易向前傾,故會特別疲倦

2) 對電腦坐姿不正確,但我已嘗試調較椅既高低,或加/減 cushion, but 都不妥當.....

3) 右邊頭髮太長,自然慣性側向一邊 (現已常夾起....)

其實現在於公司都盡量坐直,但就是解決不到此毛病. 我之前曾不小心扭傷頸,走了去睇鐵打( $200 蚊1次), 睇左 5/6 次後確實好轉很多, 不過已不見了一張$$$$$金牛..........不知道是否應再睇鐵打, 定係睇其他.....(完全無 idea?!?!?!?)

我相信很有機會是

肌肉勞損+扭傷........早兩日頂唔住, 買了鎮痛貼頂住先!! 貼後有點點舒緩, 但我知道呢個係治標不治本既方法,  無計, 用住先!! 唉~~小小年紀 (我很 young!!)已有此問題, 點算?!?!?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()