過左8個半月了,個肚又長大了很多..........差唔多要進入倒數階段喇~


 


緊張嗎 ? 未有呀~ 可能因為放在妹頭的心思太多,成日掙取三人行既時間,帶佢周圍去........反而對胎中細B太過安心,連走佬袋都未執 !! 早兩日先諗,都係時候執定,以防萬一.............



32
(8個月) 時照了超聱,細B有四磅多了........一百個里面佢排六十幾,屬於中大 sizeBB! 其實我自己覺得五個月時肚子突然脹大了(好似六,七個月
)…不過由六個月至八個月呢段期間又沒有明顯既增大…..


 


反而而家八個半月,我覺得個肚又開始脹大左,唔知關唔關新年食多左肥野事呢 ?  個肚又大又高,有d頂啊~~  希望之後唔好俾姑娘話我重得多……


 


另外呢段時間,細B頭仔已轉下….我估佢開始覺得媽媽個肚好迫,成日都郁得好利害,送我飛腳,係肚里面打功夫 !!


 


B開始重….日頭都仲 OK, 因為要做野同處理妹頭分散左注意力,到夜晚瞓覺時段先最辛苦,因為瞓底腰骨同盤骨都好痛,要不時轉身,郁一郁又係一輪疼痛….辛苦之餘又無覺好瞓,慘!! 我同貴爸講,生完真的要好好獎勵自己 !!!


 


310日預產期,我怕細B跟佢家姐一樣遲到,今次屎都唔咁早放產假,以免同上次一樣得個等字….我預留前一後九,寧願辛苦D都要貢返工,最多行慢D, 捱堆呢一個月, 媽媽加油呀 !!!  

不過還是
希望細B乖乖準時啦~~

細B....叫妹珠好嗎 ?  同家姐一樣......娘爆!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()